- Медійні. Для їх реалізації використовуються тільки ЗМІ.
- Комунікаційні. Тут крім ЗМІ використовують такі комунікаційні ресурси, як листівки, прямі поштові розсилки, засоби наглядної агітації.
- Комплексні: мітинги, філантропічні акції.
Створення ІНФОРМПРИВОДУ
Інформаційна кампанія - це спланований з певними цілями і завданнями потік інформації, який поширюється за допомогою різних каналів ЗМІ і характеризується протяжністю в часі і інтенсивності
За видами активності виділяють кампанії:
За інтенсивністю інформаційні кампанії діляться на:
- Масовані. Так називаються інформаційні кампанії, які генерують безперервний потік інформації. Наприклад, передвиборні кампанії або кампанії з підготовки референдуму.
- Дискретні . Це кампанії, в ході яких генерується переривчастий потік інформації.
Основні критерії інформаційних повідомлень:
- Впливовість виражається в кількості людей, на яких повідомлення вплине, серйозність наслідків, зв’язок між причиною і наслідком.
- Близькість. Зв’язок з місцевими проблемами підсилює цінність новин.
- Своєчасність.
- Популярність суб’єктів, про яких йдеться в повідомленні.
- Новинка. Наявність незвичайного і унікального факту, події, що йде врозріз з нормами.
- Конфлікти. Оголюють приховані проблеми, спрощують уявлення про добро і зло, переможців і переможених.
Надаємо повний інформаційний супровід