Створення ІНФОРМПРИВОДУ

Інформаційна кампанія - це спланований з певними цілями і завданнями потік інформації, який поширюється за допомогою різних каналів ЗМІ і характеризується протяжністю в часі і інтенсивності

За видами активності виділяють кампанії:
  • Медійні. Для їх реалізації використовуються тільки ЗМІ.
  • Комунікаційні. Тут крім ЗМІ використовують такі комунікаційні ресурси, як листівки, прямі поштові розсилки, засоби наглядної агітації.
  • Комплексні: мітинги, філантропічні акції.
За інтенсивністю інформаційні кампанії діляться на:
  • Масовані. Так називаються інформаційні кампанії, які генерують безперервний потік інформації. Наприклад, передвиборні кампанії або кампанії з підготовки референдуму.
  • Дискретні . Це кампанії, в ході яких генерується переривчастий потік інформації.
Основні критерії інформаційних повідомлень:
  • Впливовість виражається в кількості людей, на яких повідомлення вплине, серйозність наслідків, зв’язок між причиною і наслідком.
  • Близькість. Зв’язок з місцевими проблемами підсилює цінність новин.
  • Своєчасність.
  • Популярність суб’єктів, про яких йдеться в повідомленні.
  • Новинка. Наявність незвичайного і унікального факту, події, що йде врозріз з нормами.
  • Конфлікти. Оголюють приховані проблеми, спрощують уявлення про добро і зло, переможців і переможених.
Надаємо повний інформаційний супровід