Не потрібно бути генієм, щоб зрозуміти яке завдання стоїть при створенні Навчального відео контенту — навчити глядача якоїсь процедурі, поведінки в певних умовах. Потрібно уточнити, що навчальні фільми можуть бути як постановочні, так і графічні.
Завдання Соціального відеоролика — розповісти, візуально продемонструвати або запропонувати шляхи вирішення певної соціальної тематики. Причому не прорекламувати якусь послугу, а показати проблематику і мигцем заявити про себе. Але, першорядне завдання соціальних роликів – показати (розповісти) про соціальне явище як таке.
Завдання Іміджевого відео контенту продати ідею, яка породжує в свідомості глядача певний емоційний відгук. Такий вид контенту нічого не рекламує, і може зовсім ні про що не розповідати, а повинен створити певний імідж головної теми, імідж компанії, імідж людини, імідж продукту.
Якісний і професійно знятий відео контент – це інвестиції компанії в свій розвиток, рекламу, просування.