Комплексний ПІАР

Дана послуга складається з декількох напрямків, ви можете вибрати одне або декілька з них. Напрямки можна поєднувати в різних варіаціях в залежності від ваших потреб.

Перший напрямок:
«Створення концепції PR-позиціонування бізнесу» (підготовчий етап)

Попередній аналіз ринку, моніторинг конкурентів – запорука ефективності інструментів PR-просування. Ми дотримуємося думки, що будь-які PR-зусилля повинні бути продуманими, виваженими і точними, адже часом ціна питання на ринку товарів і послуг дуже висока, щоб проводити експерименти.

Базовый пакет:
  • Аналітичне дослідження і моніторинг ринку
  • Бенчмаркінг (вивчення досвіду конкурентів і застосування вдалих прийомів)
  • Консалтинг, проведення «мозкових штурмів»
  • Виділення основних напрямків PR-стратегії
  • Визначення медіа-майданчиків
  • Створення концепції позиціонування бізнесу
  • Складання приблизного кошторису рекомендованих заходів.
Результат: Ви отримуєте PR-стратегію із зазначенням конкретних інструментів просування та їх вартості, чітке уявлення про шляхи розвитку компанії на ринку і про обсяг необхідних для цього зусиль і витрат.
Другий напрямок: «Створення інструментів просування»

Унікальний фірмовий стиль – всі презентаційні та комерційні матеріали повинні запам’ятовуватися і вселяти  довіру потенційним клієнтам..

Базовий пакет:
  • Розробка (корекція) фірмового стилю
  • Копірайтинг (написання слоганів, рекламних текстів і контенту сайтів)
  • Організація фото- і відео зйомки, виробництво презентаційних фільмів
  • Створення електронних презентацій для відділу продажів і ділових переговорів
Результат: Створення даних інструментів дозволить максимально швидко і ефективно просування Вашої компанії, вигідно відрізнятися від конкурентів і більш продуктивно працювати Вашому Відділу продажів.
Третій напрям: «Просування компанії. PR-супровід »

Товари та послуги повинні бути представлені привабливо і максимально унікально. Ми можемо запропонувати: багатіючий досвід роботи з просування і надійні дружні зв’язки з головними учасниками медіа сфери.

Основний принцип нашої роботи – точне попадання в ціль при мінімальному кількість спроб.

Одним з головних напрямків у розвитку бізнесу є взаємодія із засобами масової інформації. Тут діє закон: як про вас напишуть, так вас і буде сприймати цільова аудиторія.

Базовий пакет співпраці:
  • Взаємодія з ключовими ЗМІ вашої сфери
  • Підготовка публікацій і створення рекламних модулів
  • Розміщення публікацій в ЗМІ
  • Організація участі у виставках, міських і світських заходах
  • Організація власних заходів.
  • Активна робота з цільовими групами (складання і актуалізація клієнтських баз, організація адресних розсилок, робота колл-центру і т.і.)
Результат: З нашою допомогою Ви зробите потужний прорив на ринку і значно розширите бази активних ділових і клієнтських контактів, отримаєте популярність в ЗМІ і Інтернет просторі.