Попередній аналіз ринку, моніторинг конкурентів – запорука ефективності інструментів PR-просування. Ми дотримуємося думки, що будь-які PR-зусилля повинні бути продуманими, виваженими і точними, адже часом ціна питання на ринку товарів і послуг дуже висока, щоб проводити експерименти.
Комплексний ПІАР
Дана послуга складається з декількох напрямків, ви можете вибрати одне або декілька з них. Напрямки можна поєднувати в різних варіаціях в залежності від ваших потреб.
Перший напрямок:
«Створення концепції PR-позиціонування бізнесу» (підготовчий етап)
«Створення концепції PR-позиціонування бізнесу» (підготовчий етап)
Базовый пакет:
- Аналітичне дослідження і моніторинг ринку
- Бенчмаркінг (вивчення досвіду конкурентів і застосування вдалих прийомів)
- Консалтинг, проведення «мозкових штурмів»
- Виділення основних напрямків PR-стратегії
- Визначення медіа-майданчиків
- Створення концепції позиціонування бізнесу
- Складання приблизного кошторису рекомендованих заходів.
Результат: Ви отримуєте PR-стратегію із зазначенням конкретних інструментів просування та їх вартості, чітке уявлення про шляхи розвитку компанії на ринку і про обсяг необхідних для цього зусиль і витрат.
Другий напрямок: «Створення інструментів просування»
Унікальний фірмовий стиль – всі презентаційні та комерційні матеріали повинні запам’ятовуватися і вселяти довіру потенційним клієнтам..
Базовий пакет:
- Розробка (корекція) фірмового стилю
- Копірайтинг (написання слоганів, рекламних текстів і контенту сайтів)
- Організація фото- і відео зйомки, виробництво презентаційних фільмів
- Створення електронних презентацій для відділу продажів і ділових переговорів
Результат: Створення даних інструментів дозволить максимально швидко і ефективно просування Вашої компанії, вигідно відрізнятися від конкурентів і більш продуктивно працювати Вашому Відділу продажів.
Третій напрям: «Просування компанії. PR-супровід »
Товари та послуги повинні бути представлені привабливо і максимально унікально. Ми можемо запропонувати: багатіючий досвід роботи з просування і надійні дружні зв’язки з головними учасниками медіа сфери.
Основний принцип нашої роботи – точне попадання в ціль при мінімальному кількість спроб.
Одним з головних напрямків у розвитку бізнесу є взаємодія із засобами масової інформації. Тут діє закон: як про вас напишуть, так вас і буде сприймати цільова аудиторія.
Базовий пакет співпраці:
- Взаємодія з ключовими ЗМІ вашої сфери
- Підготовка публікацій і створення рекламних модулів
- Розміщення публікацій в ЗМІ
- Організація участі у виставках, міських і світських заходах
- Організація власних заходів.
- Активна робота з цільовими групами (складання і актуалізація клієнтських баз, організація адресних розсилок, робота колл-центру і т.і.)
Результат: З нашою допомогою Ви зробите потужний прорив на ринку і значно розширите бази активних ділових і клієнтських контактів, отримаєте популярність в ЗМІ і Інтернет просторі.